Miło jest nam poinformować, że nasza szkoła przystąpiła do udziału w międzynarodowym badaniu pilotażowym narzędzia do diagnozy stylów uczenia się i funkcji poznawczych dzieci – PRO-LEARN Teens. Celem projektu jest wspieranie rozwoju zdolności poznawczych oraz umiejętności efektywnego uczenia się dzieci poprzez opracowanie, przetestowanie oraz wdrożenie obszernego modelu wsparcia rozwoju poznawczego dzieci w wieku szkolnym 11-14 lat.
Narzędzie PRO-LEARN Teens jest to innowacyjne elektroniczne narzędzie psychometryczne do diagnozowania takich funkcji poznawczych jak np.: uwaga, spostrzegawczość, myślenie, pamięć oraz do rozpoznawania preferowanego stylu uczenia się.
Uczestnicząc w tym projekcje, szkoła zostanie wyposażona w narzędzie do diagnozy stylów uczenia się i funkcji poznawczych uczniów – PRO-LEARN; pakiet edukacyjny dotyczący neuropedagogiki dla nauczycieli oraz zestaw ćwiczeń aktywizujących do treningu mózgu dla uczniów.
Więcej informacji o projekcie można przeczytać klikając w poniższy link:
https://prolearn-project.eu/pl/o-projekcie/
Zachęcamy uczniów do wzięcia udziału w badaniach. W ten sposób będą mogli sprawdzić swoje możliwości i poćwiczyć funkcje poznawcze niezbędne w procesie uczenia się. Aktywność uczniów zostanie nagrodzona pozytywną uwagą oraz możliwością wzięcia udziału w losowaniu bonów podarunkowych Empik.
Koordynatorem projektu w szkole jest psycholog szkolny – M.Ruta